2. april 2014

Vindfall, en spretten gordonsetter og hodelykt. Da er det duket for ribbeinsbrist.

Vi går denne turen hver morgen og kveld, og på veien passerer vi et vindfall som bikkja gjerne forserer i et langt hopp. I går kveld stod jeg og  ventet ved stokkene, med hodelykt, litt til side for der han pleier å komme. Ivo kom som vanlig i full fart, jeg hørte han i mørket - hørte han tok sats - og så smalt det! Hele bikkja traff meg midt i solar plexus. Jeg gikk rett i bakken uten pust og kravlet rundt i håp om at den skulle komme tilbake. Ivo syns det var skikkelig moro og begynte å leke med pinner. Det gikk heldigvis bra, men jeg er dagen etter skikkelig mørbanket og det stikker friskt til under et par av ribbeina. Jeg vet hva som venter de nærmeste ukene...

Jeg tok turen innom stedet igjen og rekonstruerte hoppet. Det kan sees i filmen nederst.






Sees best med innstilling 1080 HD og fullskjerm. Ivo veier 25 kg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar